Büszkén jelentjük be, hogy 2024 októberében csatlakoztunk az IAB Hungary-hez, a Magyar Reklámszövetség egyik legfontosabb tagozatához. Az IAB Hungary célja a digitális hirdetési és interaktív marketing eszközök fejlesztése és ismertségének növelése, a tagok közt pedig a Coca-Cola, Decathlon, az RTL Magyarország és az Adaptive Media is megtalálható.
Az IAB Hungary keretein belül működő munkacsoportok különböző szakterületeken biztosítanak fórumot az innovációra és a szakmai előrelépésre – így a programmatic, analitika és oktatási munkacsoportok is erősítik a piac fejlődését.
A FullCommerce Consulting egyik fő küldetése a Retail Média munkacsoport szakmai támogatása, ami új szintre emelheti a retail csatornák hirdetési lehetőségeit a magyar piacon. Cégünk jelenléte a munkacsoportban hozzájárulhat a retail média hatékonyságának és elérhetőségének növeléséhez. Célunk, hogy tapasztalatainkkal és stratégiáinkkal támogassuk a piaci szereplőket, és egyben hozzájáruljunk a digitális marketing közösség összefogásához és további fejlődéséhez.