Webshop AUDIT

Légy naprakész!

Fejlődés és a jó eredmények érdekében fontos megvizsgálni, hogy milyen állapotban van a webáruházad. Az AUDIT pont ebben segít! Egy részletes ellenőrzés után, egy teljes körű tájékoztatást adunk, ami során egy világosabb képet kapsz webshopodról.

FOLYAMATOS FEJLŐDÉS, JOBB EREDMÉNYEK

Miért van rá szükséged?

  • Javulni fog az e-kereskedelmi konverziód, azaz ugyanolyan költség mellett sokkal több bevételed lesz!
  • Piacvezető magyar és külföldi webshopok alapján nézzük végig és mutatjuk meg, mit kell változtatnod!
  • Több mint 120 elemet vizsgálunk és nézünk végig, semmi nem marad ki!
  • Minden szempontot figyelembe veszünk, ami a növekedéshez kell: marketing eszközök, ergonómia, SEO.

Hogyan kezdjük el?

  • Vedd fel velünk a kapcsolatot, amely díjmentes!
  • Az első meetingen megbeszélünk minden részletet!
  • Kérni fogunk hozzáférést Google Analytics-hez, a webshopodhoz, Google Search Console, Közösségi média oldaladhoz és a Google Ads-hez.

Mi fog történi?

  • Miután engedélyezed a hozzáférést megkezdjük az webshop és a körülépített marketing elemzését. 
  • Az AUDIT során jól kidolgozott szakmai szempontok alapján gondosan elemezzük a webáruházad, 120 elemes listán végig haladva.
  • Egy másfél órás meetingen átbeszéljük pontról pontra a személyre szabott listádat!
  • Az megbeszélés alatt folyamatosan mutatunk mintákat!
  • Megkapod az egyéni Audit listádat, amely segíteni fog a folyamatos fejlődésben!

Mit vizsgálunk az Audit során?

  • Kezdünk egy Általános áttekintéssel. Felmérjük a landoló oldalad tartalmát, és annak technikai állapotát, 20 különböző szempont alapján.
  • Kezdőoldaladat: Webáruházad nyitóoldalán több mint 13 elem befolyásolja a látogatók viselkedését, ezeket mind megvizsgáljuk.
  • Termék Kategóriákat: Több mint 20 magyar és nemzetközi tapasztalatok alapján összeállított szempont van, aminek teljesülnie kell a maximális eredményhez, ezeket mutatjuk meg neked!
  • Termékek adatlapjai: Legtöbb szempontból álló lista, összesen 36 különböző elemet vizsgálunk meg. A teljes konverziós útvonalat, vagyis a termék megjelenésétől kezdve a termék eladásáig mindent végig elemzünk, hogy a kosárba rakás, pénztár, összesítő oldal és a tényleges megrendelés során hol morzsolódhatnak le a vásárlóid.
  • Kosár oldalt: Az eladásnak kezdő folyamata a kosár, hiszen a látogató ide helyezi megvásárolni kívánt termékeit. Ezért a következő 16 szempont azt vizsgálja, hogy mennyire működik jól az oldal, hogy az elhelyezett termékek megvásárlása ténylegesen megtörténjen.
  • Fizetési oldal: Az eladás egyik legkritikusabb része, hiszen itt dől el, hogy lesz bevételed vagy sem. Ebből adódóan ez a kategória 21 szempont alapján vizsgálja, hogy mennyire felhasználóbarát a felület, és miért veszíthetsz el itt vásárlókat.
  • Asztali és mobil nézetből is megvizsgáljuk webáruházadat, és annak betöltési sebeségét!
  • Marketing eszközök: az elmúlt pár év adatait megvizsgáljuk ahol figyelembe vesszük az eladások számait, webáruház látogatottságát, a SEO-t, marketing kiadásokat és azok eredményeit.
  • Végül, de nem utolsó sorba a SEO vizsgálat. A SEO vagy magyarul „keresőoptimalizálás” nagyon fontos, hogy a vásárlók rád találjanak a Google keresőjében. Az ide tartozó 16 szempont abban segít, hogy webshopod bizonyos kulcsszavakra minél előrébb kerüljön az organikus találati listákban.

Mi lesz a végeredménye?

  • Egyedi AUDIT listát kapsz tőlünk amely minden pontját megbeszéljük!
  • Jobban tudsz összpontosítani a növekedésre!
  • A listát a későbbiekben is fel tudod majd használni, hogy webshopod mindig naprakész legyen.
  • Megismerheted a FullCommerce csapatát, akiknek mindig kérheted a segítségüket!

 

Javuló konverzió!

Jobb összpontosítás!

Nagyobb Hatékonyság!

Rólunk

Kik is vagyunk?

Kobza András

Kobza András

András kimagasló e-kereskedelmi szakember, milliárdos cég vezetője, több közismert márka magyar piacvezető képviselője, többet között a lifestyleshop.hu, komfortcipo.hu, ipanemaflipflop.hu és teanet.hu webáruházak tulajdonosa és vezetője.

Mindemellett számtalan e-kereskedelmi szakmai fórum és Mastermind csoport alapítója és tagja.

Kobza András

Venk László

László piacvezető webáruházat vezetett több éven keresztül az antikvárium szektorban, jelenleg egy lendületesen fejlődő webáruház marketing cég, az adlogic.hu vezetője.

Az elmúlt évek során több mint 30 webáruháznak segített átlag feletti növekedést elérni, melyek megtekinthetőek a következő linkre kattintva: adlogic.hu/referenciak/

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Telefonszám:

+36-30/977-4055‬

+36-30/381-0814‬

FAQ

Gyakran Ismételt Kérdések

Kivel fogok találkozni a kurzus során?

Venk Lászlóval és Kobza Andrással fogsz találkozni.

Mennyi időt vesz igénybe egy tanácsadás?
Az első ingyenes konzultációnk 60 perc, majd az azt követő konzultációk 90 és 120 percet vesznek igénybe.
Miért lesz hasznos számomra a segítség?
Olyan tanácsokkal látunk el, amelyeket bármikor használhatsz, és ha megfogadod őket, akkor biztosan látni fogsz előrelépést a vállalkozásodban.
Milyen anyagokat fogok kapni? Hogyan férhetek hozzájuk?
Együttműködésünk folyamán sok információ érkezik hozzád, ezért nem árt, ha jegyzetelsz is a konzultációk alatt. Természetesen el fogod kapni írásos formában az anyagokat beleértve az elemzéseket is.
Online vagy személyes konzultációk várhatók?
Legfőképp online konzultálunk, de igény szerint a személyes konzultációra is van lehetőség Szegeden és Budapesten.
Mi történik az első konzultáción?
Az első konzultáción meghallgatunk Téged, bemutathatod vállalkozásod, mi pedig felmérjük az igényeidet, és annak megfelelően indul el a közös munkánk. Ha nem tudod melyik szolgáltatásunkat vedd igénybe, útbaigazítunk.
Készülnöm kell-e a konzultációkra?
Igen, készülnöd kell, hogy elegendő információt kaphassunk vállalkozásodról, terveidről. Hiszen, ha látjuk, hogy van benned akarat, gördülékenyebben tudunk haladni.
Kapni fogok házi feladatot?
Tény, hogy nem az iskolapadban vagyunk, de igenis kapni fogsz házi feladatot fejlődésed érdekében.
Mire számíthatok, ha elkezdődik a közös munkánk?
Ha sikerült időpontot egyeztetnünk a konzultációra, a kiválasztott szolgáltatásnak megfelelően átadjuk az elemzéseinket, a fontos információkat tudassuk Veled és hatékony ötletekkel látunk el. Neked is ki kell venned a részed a munkából, webáruházadban egyes beállításokat te végzel el, haladóként. Nem tűnünk el, mint a kámfor, bármikor rendelkezésedre állunk kérdés esetén. Az elemzésekhez idő kell, nem egyik napról a másikra történnek, ezért türelmesnek kell lenned.
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az oktatókkal?
Telefonon és e-mailen keresztül is felveheted velünk a kapcsolatot. Elérhetőségeinket megtalálod a főoldalon, ha legörgetsz, és a kapcsolat fül alatt is.
Hogyan tudok fizetni?
Banki átutalással tudsz fizetni, melyekről bővebb információt közös munkánk során kaphatsz.
ÁFÁS számlát állítanak ki Nekem?
Igen, ÁFÁS számlát állítunk ki számodra.
Ha nem nekem való a tanácsadás, vissza tudom kérni a pénzt?
A legelső konzultációnk díjmentes, ezért már akkor el tudod dönteni, hogy Velünk szeretnél-e dolgozni vagy sem, mielőtt tovább mennénk. De természetesen a későbbiekben, ha a kurzus felénél így döntesz, akkor vissza tudod igényelni a befizetett összeget.
Milyen készségeket sajátíthatok el a tanácsadás során?
Kreativitás, problémamegoldás, stratégiai szemlélet, tervezés, kampánystratégia építés, SEO és PPC ismeretek, lead szemlélet, social media kezelés, analitikai, konverzió ismeretek