
Webshop AUDIT
Légy naprakész!
Fejlődés és a jó eredmények érdekében fontos megvizsgálni, hogy milyen állapotban van a webáruházad. Az AUDIT pont ebben segít! Egy részletes ellenőrzés után, egy teljes körű tájékoztatást adunk, ami során egy világosabb képet kapsz webshopodról.

FOLYAMATOS FEJLŐDÉS, JOBB EREDMÉNYEK
Miért van rá szükséged?
- Javulni fog az e-kereskedelmi konverziód, azaz ugyanolyan költség mellett sokkal több bevételed lesz!
- Piacvezető magyar és külföldi webshopok alapján nézzük végig és mutatjuk meg, mit kell változtatnod!
- Több mint 120 elemet vizsgálunk és nézünk végig, semmi nem marad ki!
- Minden szempontot figyelembe veszünk, ami a növekedéshez kell: marketing eszközök, ergonómia, SEO.
Hogyan kezdjük el?
- Vedd fel velünk a kapcsolatot, amely díjmentes!
- Az első meetingen megbeszélünk minden részletet!
- Kérni fogunk hozzáférést Google Analytics-hez, a webshopodhoz, Google Search Console, Közösségi média oldaladhoz és a Google Ads-hez.
Mi fog történi?
- Miután engedélyezed a hozzáférést megkezdjük az webshop és a körülépített marketing elemzését.
- Az AUDIT során jól kidolgozott szakmai szempontok alapján gondosan elemezzük a webáruházad, 120 elemes listán végig haladva.
- Egy másfél órás meetingen átbeszéljük pontról pontra a személyre szabott listádat!
- Az megbeszélés alatt folyamatosan mutatunk mintákat!
- Megkapod az egyéni Audit listádat, amely segíteni fog a folyamatos fejlődésben!
Mit vizsgálunk az Audit során?
- Kezdünk egy Általános áttekintéssel. Felmérjük a landoló oldalad tartalmát, és annak technikai állapotát, 20 különböző szempont alapján.
- Kezdőoldaladat: Webáruházad nyitóoldalán több mint 13 elem befolyásolja a látogatók viselkedését, ezeket mind megvizsgáljuk.
- Termék Kategóriákat: Több mint 20 magyar és nemzetközi tapasztalatok alapján összeállított szempont van, aminek teljesülnie kell a maximális eredményhez, ezeket mutatjuk meg neked!
- Termékek adatlapjai: Legtöbb szempontból álló lista, összesen 36 különböző elemet vizsgálunk meg. A teljes konverziós útvonalat, vagyis a termék megjelenésétől kezdve a termék eladásáig mindent végig elemzünk, hogy a kosárba rakás, pénztár, összesítő oldal és a tényleges megrendelés során hol morzsolódhatnak le a vásárlóid.
- Kosár oldalt: Az eladásnak kezdő folyamata a kosár, hiszen a látogató ide helyezi megvásárolni kívánt termékeit. Ezért a következő 16 szempont azt vizsgálja, hogy mennyire működik jól az oldal, hogy az elhelyezett termékek megvásárlása ténylegesen megtörténjen.
- Fizetési oldal: Az eladás egyik legkritikusabb része, hiszen itt dől el, hogy lesz bevételed vagy sem. Ebből adódóan ez a kategória 21 szempont alapján vizsgálja, hogy mennyire felhasználóbarát a felület, és miért veszíthetsz el itt vásárlókat.
- Asztali és mobil nézetből is megvizsgáljuk webáruházadat, és annak betöltési sebeségét!
- Marketing eszközök: az elmúlt pár év adatait megvizsgáljuk ahol figyelembe vesszük az eladások számait, webáruház látogatottságát, a SEO-t, marketing kiadásokat és azok eredményeit.
- Végül, de nem utolsó sorba a SEO vizsgálat. A SEO vagy magyarul „keresőoptimalizálás” nagyon fontos, hogy a vásárlók rád találjanak a Google keresőjében. Az ide tartozó 16 szempont abban segít, hogy webshopod bizonyos kulcsszavakra minél előrébb kerüljön az organikus találati listákban.
Mi lesz a végeredménye?
- Egyedi AUDIT listát kapsz tőlünk amely minden pontját megbeszéljük!
- Jobban tudsz összpontosítani a növekedésre!
- A listát a későbbiekben is fel tudod majd használni, hogy webshopod mindig naprakész legyen.
- Megismerheted a FullCommerce csapatát, akiknek mindig kérheted a segítségüket!
Javuló konverzió!
Jobb összpontosítás!
Nagyobb Hatékonyság!
— Rólunk
Kik is vagyunk?

Kobza András
András kimagasló e-kereskedelmi szakember, milliárdos cég vezetője, több közismert márka magyar piacvezető képviselője, többet között a lifestyleshop.hu, komfortcipo.hu, ipanemaflipflop.hu és teanet.hu webáruházak tulajdonosa és vezetője.
Mindemellett számtalan e-kereskedelmi szakmai fórum és Mastermind csoport alapítója és tagja.
E-mailcím
andras.kobza@fullcommerce.hu

Venk László
László piacvezető webáruházat vezetett több éven keresztül az antikvárium szektorban, jelenleg egy lendületesen fejlődő webáruház marketing cég, az adlogic.hu vezetője.
Az elmúlt évek során több mint 30 webáruháznak segített átlag feletti növekedést elérni, melyek megtekinthetőek a következő linkre kattintva: adlogic.hu/referenciak/
E-mailcím
laszlo.venk@fullcommerce.hu
Vedd fel velünk
a kapcsolatot!
Telefonszám:
+36-30/977-4055
+36-30/381-0814

— FAQ
Gyakran Ismételt Kérdések
Kivel fogok találkozni a kurzus során?
Venk Lászlóval és Kobza Andrással fogsz találkozni.