Webshop ambulancia

 

Gyors fájdalomcsillapítás webshopok számára

Cégünk a FullCommerce Consulting olyan vállalkozások számára nyújt segítséget, melyek az internetes kereskedelmben terveznek elindulni, vagy stratégiát váltani, és szeretnének ebben támogatást olyan szakemberektől, akik már végigmentek ezen az úton.

Kidolgozott és tűpontosan követhető módszertanunk van arra, hogy milyen lépésekkel lehet elérni a kívánt eredményt, azaz jól termelő, eredményes webáruházat.

De azzal szembesültünk, hogy többen már túl vannak a nehezén (vagy úgy vélik) és működik webáruházuk, de bizonyos területeken gyengélkedik. Ezek a vállalkozások nem vennék hasznát a módszerünknek, hiszen már sok dolgot megvalósítottak és úton vannak.

Viszont vannak problémák, például ilyenek:

  • Nem olyan tempóban növekszik a forgalom, ahogyan elvárták, vagy szépen nő a bevétel, de az eredményesség mégsem mutatkozik meg a vállalkozás bankszámláján 🙂
  • Az is lehet, hogy éppen növekedési fájdalommal kűzd a cég? Remekül elindult a webshop, de belefulladsz a munkába és nem látod a végét. Néha arra gondolsz, már nem is akarsz több vevőt, mert csak a problémák szaporodnak.
  • Vagy éppen szeretnél váltani, akár webshopmotort, akár ügyviteli rendszert, esetleg távozott egy kulcsembered?
  • Vagy autodidakta módon tanultál bele mindenbe és most már szeretnél tudatosságot belevinni a működésedbe?
  • Esetleg nagyobb lett a csapat, és ellenőrzési, delegálási módszerekre lenne szükséged, hogy úgy dolgozhass kevesebbet, hogy a minőség mégse sérüljön?

Ilyen, vagy hasonló esetekre hoztuk létre ezt a szolgáltatásunkat. Nincs szükséged végigvinni egy teljes e-kereskedelmi folyamatot, de várni sem szeretnél, mert hirtelen égető problémáid vannak. Szeretnénk segíteni megoldani.

Miért tudunk segíteni? Miért pont mi?

Előtte is, de főleg a COVID idők óta rengeteg önjelölt webshop és e-kereskedelmi nagymester bukkant fel az internet sűrűjéből. Miért kéne elhinned, hogy pont mi tudunk segíteni?

Másik gyanús jel lehet, hogy minden területen tudunk segíteni? Valóban? Senki nem érthet mindenhez. Mi sem ezt állítjuk.

(Külön cikket érdemelne, hogy miképpen különböztesd meg a valós szakértelmet a gombamód kinőtt guruk marketing mellébeszélésétől. Ezt a cikket tervezzük majd megírni, ha érdekel, add meg az email címed és megkapod, ha megszületett)

Viszont értünk ahhoz, hogy mi szükséges egy e-kereskedelmi cég vezetéséhez, és ebben van sokéves tapasztalatunk. Olvass utánunk például itt.

Az nem biztos, hogy a konkrét problémádat személyesen mi fogjuk megoldani, de abban biztos lehetsz, hogy mi is szembesültünk már hasonlóval, és mivel ezeket megoldottuk, a Tiedet is meg fogjuk oldani – vagy megmutatjuk a megoldást.

Mivel webáruházakat vezettünk vagy tulajdonoltunk, vagy mindkettőt, kénytelenek voltunk minden szegmensére rálátni és megpróbálni sikerre vinni, ami általában sikerült is.

Ráadásul szakmai múltunkból adódóan olyan tapasztalatokkal is rendelkezünk, ami jól jön egy működő vállalkozás vezetésénél.

Fontos, hogy légy kritikus velünk szemben is és nézz bátran utána annak, amit mondunk, és ha meggyőzőnek találod, beszéljünk a problémáidról, abból még nem lehet baj 🙂

Hogyan fogunk hozzá és mi van a webshop ambulanciában?

  • Ha felkeresel minket, szervezünk egy rövid, 30-60 perces online konzultációt, ahol meghallgatjuk a problémáid. Előtte küldünk egy rövid kérdőívet, amit ha kitöltesz, már az első beszélgetésre alaposan fel tudunk készülni.
    Ne aggódj, a konzultáció díjtalan 🙂
    A konzultációnak nem célja, hogy mélységében megismerünk Téged, vagy a céged, ez lehetetlen ilyen rövid idő alatt, de arról képet kapunk, mik a fő a problémáid, milyen kihívásokkal szembesülsz az üzletben.
  • Utána visszavonulunk és megpróbálunk egy pontos helyzetelemzéssel összekötött vázlatos megoldási javaslattal előállni. Persze, ha összetettebb a problémád, közben még konzultálunk – alár többször is.
  • A következő találkozón, amennyiben tetszik a javaslatunk, pontosítjuk, és előkészítjük a szerződést és elkezdődik a közös munka. Ha nem egyezünk meg, akkor elbúcsúzunk és talán ez esetben is kaptál valamit a konzultációkon.

Indulás után

Indulás után a lehető leggyorsabban elkezdünk dolgozni a projekteden a megállapodásunk alapján. Nagyon fontos, hogy mindenképpen valós eredményekkel számolunk el!

Amennyiben nagyobb a projekted, vagy hosszabb ideig tart, mire látható eredménye lesz, igykeszünk olyan jól mérhető mérföldköveket kialakítani, amelyeket elérve ellenőrizni tudod az eredményeket.

A mérföldkövek arra is hasznosak, hogy mármikor változthatunk az együttműködés módján, ha úgy látod, nem a megfelelő eredmények érkeznek.

Minden mérföldkőhöz (és természetesen a projekt végéhez is) olyan mérőszámokat, objektíven is ellenőrizhető eredményeket rendelünk, amivel könnyen mérhető, ellenőrizhető amit elvégeztünk.

Biztonságban vagy velünk?

Mi az, amit garantálhatunk neked az együttműködésünk folyamán és persze utána is? Ezeket az információkat akkor is vedd komolyan, ha nem dolgozunk együtt, ha ezekre figyelsz, másokkal kapcsolatban is sok kényelmetlenségtől megmentheted magad:

  • Minden tudásanyag, eszköz, amit az együttműködés során átadunk, a Te birtokodba kerül, nem kerülsz függő helyzetbe tőlünk.
  • Semmilyen olyan rejtett költség nem fog felmerülni a projekt kapcsán, amit az elején ne tudattunk volna veled és ne fogadtál volna el.
  • Természetesen minden információt a cégeddell kapcsolatban bizalmas üzleti titokként kezelünk és semmilyen módon nem adunk ki harmadik félnek.
  • A hosszabb projekteket azért daraboljuk fel mérhető lépésekre, hogy ne kerülj olyan helyzetbe, amikor az együttműködés végén derül ki: nem is ezt szeretted volna, vagy legalábbis nem ilyen eredményt. Minden mérföldkőnél válthatsz.
  • Kikapcsoljuk a bullshit gyárat: ultra gyakorlatiasan haladunk. A céljaid vannak fókuszban, nem dokumentumokat gyártunk (de azért azt is), hanem eredményeket.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!