Első benyomások, kell-e nekem webshop?

Bár az e-kereskedelmi vállalkozás indítása remek ötletnek tűnhet, fontos, hogy tisztában légy néhány dologgal, mielőtt belevágnál. Az elmúlt években egyre többen kezdtek egyéni vállalkozásba, fő és másodállásban is, melynek számos oka létezik. A koronavírus járvány felerősítette ezt a műveletet, a korlátozások miatt többen választották az online vásárlást a közönséges helyett, és az is ide tartozik, hogy ez a legegyszerűbben elindítható vállalkozások egyike. Napjainkban már természetes a kanapén vagy akár a tengerparton ülve böngészni és vásárolni. Ki gondolta volna ezt 20 évvel ezelőtt?

Kezdőknek ehhez a folyamathoz nem kell üzlet és raktárhelyiség, alkalmazottakra költés, és főállás mellett is üzemeltethető.

Végzettség sem szükséges hozzá, viszont nagyon sok elszántság, kitartás és online téri tudás kell. Nem egy bevehetetlen erődként kell gondolni az e-kereskedelemre. Sokkal inkább egy akadályra, amit előbb vagy utóbb mindenképp át kell ugrani, az ugródeszka pedig mindenki előtt ott van. A kérdés az, hogy ki az, aki használni is fogja és még előnyt is szerez vele.

Az online vállalkozás indításának jó pár előnye van, többek között az otthoni munkavégzés lehetősége, az alacsony indítási költségek és a magas nyereség lehetősége. Ez a szabadság lehetővé teszi, hogy saját magadnak oszd be az idődet, ami óriási előny lehet, ha egyéb elfoglaltságaid is vannak. Széles közönséget érhetsz el, ráadásul a vásárlók számítógépről vagy mobileszközről is böngészhetnek termékeid között. A hagyományos vállalkozásoktól eltérően az e-kereskedelmi vállalkozásoknak általában nincs szükségük drága berendezésekre vagy nagy összegű előlegre, ez teszi őket jó választássá.

Ha szeretnéd megvalósítani terveidet, de nem tudod milyen lépéseket kell tenned, illetve milyen rutinokat kell, hogy bevezess, Mi megmutatjuk a nyitját. Miután egy átfogó képet kaptunk ötleteidről, megmondjuk őszinte véleményünket arról, hogy mi fog történni veled az online világ rejtelmeiben és mikre érdemes odafigyelned. Hogy mennyire lesz gyümölcsöző és sikeres a webáruházad, az rajtad fog állni jórészt. Keress fel minket bátran további információkért vagy add meg elérhetőséged és jelentkezünk.

Z

Kinek ajánljuk:

webáruház indítás előtt álló személyeknek
Z

Időtartam:

2 óra
Z

Menetrend:

havi 1 óra

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Telefonszám:

+36-30/977-4055‬

+36-30/381-0814‬

FAQ

Gyakran Ismételt Kérdések

Kivel fogok találkozni a kurzus során?

Venk Lászlóval és Kobza Andrással fogsz találkozni.

Mennyi időt vesz igénybe egy tanácsadás?
Az első ingyenes konzultációnk 60 perc, majd az azt követő konzultációk 90 és 120 percet vesznek igénybe.
Miért lesz hasznos számomra a segítség?
Olyan tanácsokkal látunk el, amelyeket bármikor használhatsz, és ha megfogadod őket, akkor biztosan látni fogsz előrelépést a vállalkozásodban.
Milyen anyagokat fogok kapni? Hogyan férhetek hozzájuk?
Együttműködésünk folyamán sok információ érkezik hozzád, ezért nem árt, ha jegyzetelsz is a konzultációk alatt. Természetesen el fogod kapni írásos formában az anyagokat beleértve az elemzéseket is.
Online vagy személyes konzultációk várhatók?
Legfőképp online konzultálunk, de igény szerint a személyes konzultációra is van lehetőség Szegeden és Budapesten.
Mi történik az első konzultáción?
Az első konzultáción meghallgatunk Téged, bemutathatod vállalkozásod, mi pedig felmérjük az igényeidet, és annak megfelelően indul el a közös munkánk. Ha nem tudod melyik szolgáltatásunkat vedd igénybe, útbaigazítunk.
Készülnöm kell-e a konzultációkra?
Igen, készülnöd kell, hogy elegendő információt kaphassunk vállalkozásodról, terveidről. Hiszen, ha látjuk, hogy van benned akarat, gördülékenyebben tudunk haladni.
Kapni fogok házi feladatot?
Tény, hogy nem az iskolapadban vagyunk, de igenis kapni fogsz házi feladatot fejlődésed érdekében.
Mire számíthatok, ha elkezdődik a közös munkánk?
Ha sikerült időpontot egyeztetnünk a konzultációra, a kiválasztott szolgáltatásnak megfelelően átadjuk az elemzéseinket, a fontos információkat tudassuk Veled és hatékony ötletekkel látunk el. Neked is ki kell venned a részed a munkából, webáruházadban egyes beállításokat te végzel el, haladóként. Nem tűnünk el, mint a kámfor, bármikor rendelkezésedre állunk kérdés esetén. Az elemzésekhez idő kell, nem egyik napról a másikra történnek, ezért türelmesnek kell lenned.
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az oktatókkal?
Telefonon és e-mailen keresztül is felveheted velünk a kapcsolatot. Elérhetőségeinket megtalálod a főoldalon, ha legörgetsz, és a kapcsolat fül alatt is.
Hogyan tudok fizetni?
Banki átutalással tudsz fizetni, melyekről bővebb információt közös munkánk során kaphatsz.
ÁFÁS számlát állítanak ki Nekem?
Igen, ÁFÁS számlát állítunk ki számodra.
Ha nem nekem való a tanácsadás, vissza tudom kérni a pénzt?
A legelső konzultációnk díjmentes, ezért már akkor el tudod dönteni, hogy Velünk szeretnél-e dolgozni vagy sem, mielőtt tovább mennénk. De természetesen a későbbiekben, ha a kurzus felénél így döntesz, akkor vissza tudod igényelni a befizetett összeget.
Milyen készségeket sajátíthatok el a tanácsadás során?
Kreativitás, problémamegoldás, stratégiai szemlélet, tervezés, kampánystratégia építés, SEO és PPC ismeretek, lead szemlélet, social media kezelés, analitikai, konverzió ismeretek

Rólunk

Kik is vagyunk?

Kobza András

Kobza András

András kimagasló e-kereskedelmi szakember, milliárdos cég vezetője, több közismert márka magyar piacvezető képviselője, többet között a lifestyleshop.hu, komfortcipo.hu, ipanemaflipflop.hu és teanet.hu webáruházak tulajdonosa és vezetője.

Mindemellett számtalan e-kereskedelmi szakmai fórum és Mastermind csoport alapítója és tagja.

Kobza András

Venk László

László piacvezető webáruházat vezetett több éven keresztül az antikvárium szektorban, jelenleg egy lendületesen fejlődő webáruház marketing cég, az adlogic.hu vezetője.

Az elmúlt évek során több mint 30 webáruháznak segített átlag feletti növekedést elérni, melyek megtekinthetőek a következő linkre kattintva: adlogic.hu/referenciak/