E-commerce mindenkinek?

 

E-commerce kihívások 2021-ben

  • A kereskedelemben végzed a tevékenységedet?
  • Az évek alatt sikeres lettél offline területen?
  • Úgy érzed mindent jól csinálsz, még is egyre nehezebb lépést tartani?
  • Újítanál, de a meglévő piacodból már nem tudsz többet kihozni?

Ezek a problémák nem megoldhatatlanok, de egy ponton túl nem is kikerülhetőek. Ha cégünk jövőjét továbbra is be szeretnénk biztosítani akkor semmiképpen sem szabad ezeket az “apró” jeleket figyelmen kívül hagyni. Apró jelek, hiszen nem drasztikus problémákat tükröznek vissza. Jönnek a számok és forgalom is van, még is olyan érzés, mintha nagy lenne a zaj a piacunkon.
Hirtelen akadt sok versenytársunk, akik ugyan nálunk sokkal kisebbek mégis gyorsabban fejlődnek, mint mi magunk, akiknek lépés előnyben kéne lennünk. Mi lehet a probléma?

A titok nyitja

A titok: az e-commerce.

A technológia egyre többet enged meg az e-kereskedelemnek.

Az emberek igényei a kényelemre egyre magasabbak.

Sok más dolog mellett ezek is fő szerepet játszottak abban, hogy az internetes vásárlás egyre nagyobb figyelmet és teret kap a piacon. (És itt még a vírushelyzetről ne is beszéljünk: felgyorsította az e-kereskedelem növekedését, de a helyzet járvány nélkül is hasonló)

20 évvel ezelőtt nem tudtunk volna elképzelni egy olyan boltot, aminek a határtalan készletéből a fotelünkben ülve válogathatunk. Ez mára valósággá vált.

Ehhez a valósághoz az a keserű tény is hozzá tartozik, hogy a csak offline térben létező kereskedők számára ez az új és kényelmes valóság nem fog létrejönni.

Az út, a további fejlődéshez egyáltalán nincsen kikövezve az online kereskedelem nélkül. Egy kis cég a nulláról sokkal hamarabb és könnyebben beletanul az e-kereskedelembe és nő fel benne. Olyan, már sikeres nagy cégeknek sokkal nehezebb dolguk van, akik eddig a hagyományos üzletpolitikával keresték a betevőt. Nekik az átállásra sokkal több idő és energia kell, mint kisebb és fiatalabb vetélytársaiknak.

Ebben a folyamatban tudunk segíteni mi!

Minden nagy cégnek előbb vagy utóbb meg kell adniuk a lehetőséget maguknak a változásra, ha nem akarják elveszíteni a piaci többségüket. Az elmúlt évek jó példája erre a Tesco frissen megalkotott webshopja, ami minden ember ajtajába hozza a teljes áruház készletét.

Erre a váltásra a korona vírus miatt még nagyobb szükség van. Az emberek biztonságosabbnak érzik az online vásárlást az egészségük érdekében.

Ebben a folyamatban az első lépés a „hit” megteremtése az internetes vásárlás működésében. Egy több évtizedes múlttal rendelkező cég, legyen az bármilyen sikeres, a neten nulláról kezdi.

  • Más IT hátteret igényel,
  • Más szemlélettel rendelkező menedzsment csapatot,
  • Más készletkezelést,
  • Más logisztikát,
  • Más marketinget,

Egy kicsit minden más, de a lényeg nem változik. A vevők és a piac viselkedése. Nem egy bevehetetlen erődként kell gondolni az e-kereskedelemre. Sokkal inkább egy akadályra, amit előbb vagy utóbb mindenképpen át kell ugrani. Az ugródeszka mindenki előtt ott van. A kérdés az, hogy ki az, aki használni is fogja és még előnyt is szerez vele.

E-kereskedelm a Fullcommerce segítségével:

Felmérjük az üzleti profilodat:

  • megismerjük a vevőidet,
  • a termékeidet,
  • a piacodat,
  • a logisztikádat,
  • a jelenlegi informatikai hátteredet
  • a szervezetedet,
  • a rendelkezésre álló erőforrásokat

Miután egy átfogó képet kaptunk a Ti offline modelletekről, azt átültetjük gyakrolatba is működő stratégiába.

Így kaphattok egy előre legyártott „jóslatot” arról, hogy mi fog történni veletek az online világ rejtelmeiben.

Valamint egy tervet, hogy mit kell tenned, hogy a jóslat valóság legyen.

És mérföldköveket, mérőszámokkal, hogy haladásod során ellenőrizni tudd, hogy amit ígértünk, az működik-e.

Valódi rejtelmek aligha fognak várni, hiszen minden mérföldkő, minden kitűzött cél, minden költség és várható. eredmény világosan fel lesz vázolva számotokra az „E-kereskedelmi életpálya modell” módszertanunkon keresztül.

Hogyan segítünk?

A következő lépéseket az online piacba és a belénk fektetett bizalmatok dönti el.

  • Adhatunk tanácsot és te elvégzed a szükséges lépéseket, persze folyamatosan melletted leszünk és segítünk a kritikus döntésekben;
  • Adott lépéseket mi elvégzünk helyetted, hiszen minden fázisra megfelelő munkatársaink vannak.
  • Adunk oktatóanayagot, hogy megtanuld.

Sok éves (évtizedes) jelenlétünk az e-commerce területén biztosítja azt, hogy széleskörű eszköztárral és lehetőségekkel álljunk a rendelkezésetekre. Felfedünk minden fontos területet és kiválasztjuk azt a módszert, ami a legjobban passzol és működik a ti profilotokkal.

Sok sikeres, már az online világban is befutott céget tudhatunk magunk mögött. Akik időben éltek az általunk felkínált lehetőséggel és így sikeresen vették az akadályt. Ennek eredményeképpen mind online, mind offline területen nem csak a sikerességüket, de a jövőbeli fenntarthatóságukat is bebiztosították velünk.