Dönts velünk!

Sokan a dashboard útját a beépített műszerfalakra támaszkodva kezdik meg, amelyek beépülnek a platformjukba. Ezekkel az eszközökkel viszonylag gyorsan el lehet kezdeni a munkát, de nem könnyű a vállalkozás egyedi igényeihez rendezni, vagy több forrásból származó adatokat egymás mellett látni.

Ha egy vállalkozás tulajdonosa vagy, akkor sok mindent kell megoldanod.

Tartalmak létrehozása, marketing szervezése, netán csapat irányítása, ez bizony egy hosszú teendőlista. A legutolsó dolog az e-kereskedelmi mérőszámok oldalainak böngészése, amire időd szorul. Pedig ezek a számok létfontosságúak, ha vállalkozásodat növelni akarod.

Na de, hogyan elemezheted ezt a rengeteg adatot anélkül, hogy ne csavarodj be? A megoldás az e-kereskedelmi dashboard, azaz műszerfal. Összegyűjti a fontos mérőszámokat és nyomon követi, ráadásul az üzleti céljaidnak megfelelően testre is szabhatod, valamint a következő tényezők olvashatóak ki belőle:

  • árbevétel alakulása előző időszakhoz képest
  • marketing költségek megtérülése
  • jó és rosszul teljesítő termékek
  • e-kereskedelmi konverzió alakulása

Több száz módja van annak, hogy forgalmat irányíts webáruházadba, és számos apró dolognak nagy hatása lehet az eredményre, ha nem figyelsz oda rájuk. Még akkor is jó tisztában lenned azzal, hogy mi történik, amikor nincs közvetlen befolyásod a történések felett, ezzel enyhítheted a negatív következményeket.

Megmutatjuk merre tartasz az ügyfelek és bevételek tekintetében, mely területen tudsz javítani és abban is tudunk segítséget nyújtani, hogy személyre szabott élményt nyújts a vásárlók által elvártaknak. Átlátható és felhasználható dashboardot készítünk és részletesen elmagyarázzuk a rajta szereplő számokat, hogy teljes mértékben tisztában légy velük. Havi jelentéstáblázattal is ellátunk, a jó cél érdekében. Keress minket vagy add meg elérhetőségedet és átbeszélhetjük a részleteket.

Z

Kinek ajánljuk:

webáruházzal rendelkező személyeknek
Z

Időtartam:

1 óra
Z

Menetrend:

havi konzultáció 6 hónapig

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Telefonszám:

+36-30/977-4055‬

+36-30/381-0814‬

FAQ

Gyakran Ismételt Kérdések

Kivel fogok találkozni a kurzus során?

Venk Lászlóval és Kobza Andrással fogsz találkozni.

Mennyi időt vesz igénybe egy tanácsadás?
Az első ingyenes konzultációnk 60 perc, majd az azt követő konzultációk 90 és 120 percet vesznek igénybe.
Miért lesz hasznos számomra a segítség?
Olyan tanácsokkal látunk el, amelyeket bármikor használhatsz, és ha megfogadod őket, akkor biztosan látni fogsz előrelépést a vállalkozásodban.
Milyen anyagokat fogok kapni? Hogyan férhetek hozzájuk?
Együttműködésünk folyamán sok információ érkezik hozzád, ezért nem árt, ha jegyzetelsz is a konzultációk alatt. Természetesen el fogod kapni írásos formában az anyagokat beleértve az elemzéseket is.
Online vagy személyes konzultációk várhatók?
Legfőképp online konzultálunk, de igény szerint a személyes konzultációra is van lehetőség Szegeden és Budapesten.
Mi történik az első konzultáción?
Az első konzultáción meghallgatunk Téged, bemutathatod vállalkozásod, mi pedig felmérjük az igényeidet, és annak megfelelően indul el a közös munkánk. Ha nem tudod melyik szolgáltatásunkat vedd igénybe, útbaigazítunk.
Készülnöm kell-e a konzultációkra?
Igen, készülnöd kell, hogy elegendő információt kaphassunk vállalkozásodról, terveidről. Hiszen, ha látjuk, hogy van benned akarat, gördülékenyebben tudunk haladni.
Kapni fogok házi feladatot?
Tény, hogy nem az iskolapadban vagyunk, de igenis kapni fogsz házi feladatot fejlődésed érdekében.
Mire számíthatok, ha elkezdődik a közös munkánk?
Ha sikerült időpontot egyeztetnünk a konzultációra, a kiválasztott szolgáltatásnak megfelelően átadjuk az elemzéseinket, a fontos információkat tudassuk Veled és hatékony ötletekkel látunk el. Neked is ki kell venned a részed a munkából, webáruházadban egyes beállításokat te végzel el, haladóként. Nem tűnünk el, mint a kámfor, bármikor rendelkezésedre állunk kérdés esetén. Az elemzésekhez idő kell, nem egyik napról a másikra történnek, ezért türelmesnek kell lenned.
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az oktatókkal?
Telefonon és e-mailen keresztül is felveheted velünk a kapcsolatot. Elérhetőségeinket megtalálod a főoldalon, ha legörgetsz, és a kapcsolat fül alatt is.
Hogyan tudok fizetni?
Banki átutalással tudsz fizetni, melyekről bővebb információt közös munkánk során kaphatsz.
ÁFÁS számlát állítanak ki Nekem?
Igen, ÁFÁS számlát állítunk ki számodra.
Ha nem nekem való a tanácsadás, vissza tudom kérni a pénzt?
A legelső konzultációnk díjmentes, ezért már akkor el tudod dönteni, hogy Velünk szeretnél-e dolgozni vagy sem, mielőtt tovább mennénk. De természetesen a későbbiekben, ha a kurzus felénél így döntesz, akkor vissza tudod igényelni a befizetett összeget.
Milyen készségeket sajátíthatok el a tanácsadás során?
Kreativitás, problémamegoldás, stratégiai szemlélet, tervezés, kampánystratégia építés, SEO és PPC ismeretek, lead szemlélet, social media kezelés, analitikai, konverzió ismeretek

Rólunk

Kik is vagyunk?

Kobza András

Kobza András

András kimagasló e-kereskedelmi szakember, milliárdos cég vezetője, több közismert márka magyar piacvezető képviselője, többet között a lifestyleshop.hu, komfortcipo.hu, ipanemaflipflop.hu és teanet.hu webáruházak tulajdonosa és vezetője.

Mindemellett számtalan e-kereskedelmi szakmai fórum és Mastermind csoport alapítója és tagja.

Kobza András

Venk László

László piacvezető webáruházat vezetett több éven keresztül az antikvárium szektorban, jelenleg egy lendületesen fejlődő webáruház marketing cég, az adlogic.hu vezetője.

Az elmúlt évek során több mint 30 webáruháznak segített átlag feletti növekedést elérni, melyek megtekinthetőek a következő linkre kattintva: adlogic.hu/referenciak/